Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
filiepd
|
Geplaatst: 29-09-2008 22:31:04 Onderwerp: Wat vinden de vrijwilligers? - Wat denken de anderen? |
|
|
Misschien een goed item waarop de vrijwilligers efkes hun mening kunnen uiten en ook de andere betrokkenen commentaar kunnen geven op de commentaar?
Voor mij is het nog altijd tof om te doen, we kunnen, op termijn, de gemeenschap iets aanbieden (en ook wel de journalisten helpen), of daartoe toch iets bijdragen, we zitten in de zetel (het zou zelfs een "directeursstoel" zijn!!!!!!) om het zelf als een van de eersten eens terug te zien, dus.....
En wat ook belangrijk is: ons werk wordt geresepecteerd of beter geapprecieerd, ik zou zeggen: bedankt hiervoor!!
Filiep |
|
Terug naar boven |
|
 |
viruz
|
Geplaatst: 30-09-2008 11:08:08 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat je het verkeerd voor hebt Filiep.
Het zijn wij die jullie moeten bedanken voor het reeds geleverde werk & inzet.
Ik heb onlangs 2 journalisten vertelt wat zij allemaal meer gaan kunnen doen mede door jullie werk en ze stonden gewoon perplex.
Dit kan ik alleen maar toejuichen.
To keep a long story short THANKS  |
|
Terug naar boven |
|
 |
filiepd
|
Geplaatst: 01-10-2008 21:10:37 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voe de steun joengne, gét gie die menschen wok tičn en tandre wies gemakt zékre. Verstoen ze joe wel goed? (wil je dit vertalen voor Stijn als het nodig is?)
Mo we goan wiedre mo nbitje vorsdoen zekre?
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jos
|
Geplaatst: 09-10-2008 21:26:55 Onderwerp: vorsdoen |
|
|
ja sommigen moeten dat een beetje tegen zichzelf zeggen, of er komt niets van ...............................................terecht |
|
Terug naar boven |
|
 |
|