Allemaal digitaal Allemaal digitaal
digitaliseren uit vrije wil
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Weekendwerk

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Allemaal digitaal -> Welkom
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Is er een mogelijkheid om in weekend te komen digitaliseren?
Ja. Als alle vermelde voorwaarden zijn ingevuld, verklaar ik me bereid om in het weekend te komen digitaliseren.
60%
 60%  [ 3 ]
Neen. Ik heb geen interesse om te digitaliseren in het weekend.
40%
 40%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 5

Auteur Bericht
Stijn



Geregistreerd op: 09 Jul 2008
Berichten: 51
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 12-09-2008 09:51:23    Onderwerp: Weekendwerk Reageren met citaat

Ik heb het voorstel om te digitaliseren in het weekend voorgelegd aan de belanghebbende bij focus-wtv. De volgende voorwaarden werden naar voor geschoven:

    1. De vrijwilliger moet zelfstandig kunnen werken.
    2. Er moet een zekere permanentie zijn van een journalist of monteur. Niet om bij te springen of te controleren maar voor onvoorziene omstandigheden als bv brandalarm. Dit heeft tot gevolg dat weekendwerk zich zou beperken tot de zondag. Dat is de enige dag met een permanentie op de redactie.
    3. Stijn anticipeert op mogelijke probleempjes (items die ontbreken, beeldlezers en pancartes). Deze worden vermeld op het blad
    4. De vrijwilliger krijgt toegang tot de gebouwen.


Hierbij voeg ik een korte poll om eens te peilen naar jullie mening en mogelijke kandidaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Catherine



Geregistreerd op: 13 Jul 2008
Berichten: 1
Woonplaats: VEURNE

BerichtGeplaatst: 12-09-2008 11:03:38    Onderwerp: Re: Weekendwerk Reageren met citaat

Stijn schreef:
Ik heb het voorstel om te digitaliseren in het weekend voorgelegd aan de belanghebbende bij focus-wtv. De volgende voorwaarden werden naar voor geschoven:

    1. De vrijwilliger moet zelfstandig kunnen werken.
    2. Er moet een zekere permanentie zijn van een journalist of monteur. Niet om bij te springen of te controleren maar voor onvoorziene omstandigheden als bv brandalarm. Dit heeft tot gevolg dat weekendwerk zich zou beperken tot de zondag. Dat is de enige dag met een permanentie op de redactie.
    3. Stijn anticipeert op mogelijke probleempjes (items die ontbreken, beeldlezers en pancartes). Deze worden vermeld op het blad
    4. De vrijwilliger krijgt toegang tot de gebouwen.


Hierbij voeg ik een korte poll om eens te peilen naar jullie mening en mogelijke kandidaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
filiepd



Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 63
Woonplaats: Hooglede

BerichtGeplaatst: 12-09-2008 21:24:43    Onderwerp: Reageren met citaat

De voorwaarden zijn zeker aanvaardbaar. Probleem kan echter zijn: zondagvoormiddag ja, maar voor ons Vlamingen is zondagnamiddag een beetje Heilig of heilig (hangt er van af) Zal er iemand zijn zondag opofferen (vvormiddag of namiddag) zodat een ganse dag kan gedigitaliseerd worden???? Wordt moeilijk denk ik.
Eventueel later in de namiddag (tijdens de week dan) kunnen beginnen? (16u à 16u30 tot 20 à 20u30) Eventueel limiet waarop je het gebouw moet verlaten?
't Is maar een voorstel, het gaat nu ook goed, maar kan misschien voor de mensen die aan uren gebonden zijn, beter uitkomen.
(Ik heb dit liedje geschreven, maar schiet toch maar op de pianist !!!!!!- Stijn dus) Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kristel



Geregistreerd op: 09 Jul 2008
Berichten: 1
Woonplaats: Kortrijk

BerichtGeplaatst: 13-09-2008 10:50:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij is weekendwerk de enige mogelijkheid, aangezien de woensdag altijd bezet is! (En op woensdag werk ik niet.) Liefst zelfs op zondagnamiddag. Evt. gsm-nummer doorspelen Stijn, bij 'onoplosbare problemen'? We zullen er geen misbruik van maken.

Kristel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
filiepd



Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 63
Woonplaats: Hooglede

BerichtGeplaatst: 01-10-2008 21:39:59    Onderwerp: RE Reageren met citaat

Ik "denk" dat ik er al iets van ken en wil graag beschikbaar zijn als er een probleem is om eens te komen kijken, ik moet niet van Gent komen. Als het echt onoplosbaar is, kan er altijd wel een oplossing gevonden worden. Allez, ik bedoel, briefke achterlaten of mailtje zenden.

Voor alle duidelijkheid: versta mij niet verkeerd, ik wil mij zeker niet opdringen, maar waar mogelijk, wil ik zeker helpen. Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Allemaal digitaal -> Welkom Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum